Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 13 d’agost del 2013

Mikro Brew Festival

MIKRO BREW FESTIVAL






Doncs si! ja que ens trobaven de vacancetes a Donosti i mentre buscava informació per anar a visitar fàbriques cerveseres o anar a comprar cerveses, vaig topar amb l'anunci del primer festival de cervesa artesana San Sebastián. Com no podia ser d'una altre manera, vem intentar fer coincidir el dia per poder fer acte de presencia.
El dimecres ens vem passar pel Never Stop de Donosti, cerveseria que promovia l'esdeveniment i de pas ens vem cardar un parell de birres. Un pel caret el lloc.... a 4€ la copa....


Mikkeller Tomahawk de barril

Left hand milk stout

Bé, es vem informar millor gràcies al cambrer del Never Stop, bon paio, on ens va informar com aniria el tema. L'entrada costava 35€ i podies consumir totes les cerveses que volguessis, on també s'incloïa el menjar, tot rollo "picoteo".
El tema no ens va semblar malament, i sabet el que sóc capaç de consumir en tres hores, doncs no ho vaig trobar car del tot amb sopar inclós... a part de poder tastar grans cerveses desconegudes i d'Euskal Herria que tenia força curiositat, encara que ja havia tastat alguna


Con la entrada en el regazo....


Vem esperar que arribés el dia (divendres) i l'hora (les 19:00) encara que amb l'ànsia i la caraja (la meva clar) em vaig confondre amb l'hora i sobre les 18:10 estavem per allí. No vem poder entrar fins les 19:00 i ens vem decidir a fer una birreta a la terrassa del costat.

Mentres vaig estar controlant el tema del muntatge i realment em va confondre bastant...

El primer de tot, destacar el lloc, la terrassa del Bataplan, una discoteca a primer línea de mar de la platja de la concha, simplement idílic i espectacular!
Després vaig començar a veure coses molt rares... El tio que semblava portar el tema, era un notes amb bigoti, ratlla al costat i trenta i picos... Un modernillo... Si no estic en contra d'aquesta gent, no, però em va sobtar que anés així...posaré la foto



Juro que de cara semblava molt pitjor....

Després el tema churris de discoteca.... Molt raro... Molta nena guarnida per sortir i que no pintava gaire en una fira de cervesa, però torno a dir que és respectable, cadascú va prendre cervesa com li dona la gana...







Ara el tema de la pulsereta blava...aquí ja no ho vaig tenir clar, després vaig entendre el perqué, els lavabos estaven en el terrasssa del davant... Per anar a pixar havies de sortir a fora travessar una altre terrassa plena de iaies fent el té, entrar en el restaurant pel costat de la gent que dinava i finalment pujar unes escales, tota una gincana...

Clarament no eren les meves mans...

I música en directe! es tractava d'un ex jugador de la Real Sociedad, que va sortir bluff i ara es dedica a cantar i fer monòlegs... un ple friky tot plegat, però no va estar malament.



 Per menjar feien uns sandwinchs dels quals sols vem poder tastar un...molt malament el tema organització, en aquest cas. Unes cues per agafar un entrepanet que semblava que la gent passava gana. Amb quatre quicos i cacaus vem anar passant...

El cuiner i les vistes espectaculars de la concha...

Un altre tema que no em va motivar gaire va ser el dels tastets. Tenien poquíssimes cerveses de tirador, per no dir que em sembla que eren cinc contant Gross, cosa que no em desagrada excesivament, però el tema de zuritos no em va molar gens. A mi, per poder degustar bé una cervesa, necessito que m'omplin una bona part, no ha de ser tota l'ampolla ni molt menys, però un dit??? per l'amor de déu, no!


Això és un zurito...

I un altre....
zurito...
I una altre...i una altre...





 Que podria estar així tot el dia... però per si no us heu enterat això és un zurito...





Per la resta tot molt bé, menys alguna cervesa que deien que estava i no va apareixer per cap lloc, com cap de la Mikkeller, per altre banda va apareixer alguna Naparbier , bien!!!




Stand de Olañeta



 Bé en total no sé quantes cerveses van caure, entre repeticions i que vaig perdre una miqueta el compte, i aixó que anava anotant-les... Em vaig fotre el següent que jo recordi:

Vem començar per Gross una amber ale (de la qual vaig aconseguir una samarreta que em va portar el pare de la criatura)
Olañeta ambree
Olañeta rubia
Mateo & Bernabé 21
Etxeco indar joko
Torpedo Sierra Nevada
Dougall's Pale ale
Fist Frontier Tool
La Petra (navarra)
Sin complejos (mateixa casa)
Pagoa Stout
Tres Mares Dougall's
Stateside Ipa
ZZ+ Naparbier
Moor
Etxeco Celua (fumada)
Hardcore Ipa Brewdog
Thornbridge (vaig tastar dues però no m'enrecordo quines eren...)
McChouffe
Pagoa Red ale
Punk Ipa Brewdog
Vaig repetir algunes i vaig tastar altres que ja no recordo...heu d'entendre que al final el meu estat no era el millor....


Gross


Etxeco no em van desagradar gens, molt correctes!




 
Sin complejos
La més presumida i guapa del lloc...la reina del postureo!


El millor de tot i com gairebé sempre passa és la compañia! vem coneixer a quatre vascos molt ben parits Raul, Iñigo, Imanol i no m'enrecordo del nom del quart... I'm sorry (acerté con los nombres? no estoy seguro si había un Iñigo, yo diría que si...en fin perdón si fallo, perdí muchas neuronas ese dia!)
Molt bona gent i molt normals, d'ambient cerveser! amb els quals ens vem anar a fer unes cerveses pels seus locals del caco viejo.


Los craks!


versión 2.0

 Com molt ben deia, quan va acabar, a les 23:00 en punt, van deixar de servir cerveses i em vaig tenir que buscar la vida pels stands, sort que els de Olañeta es van enrollar i em van donar una ampolla que em vaig cardar ràpidament més un parell de furts a l'entrada d'un parell de Gross i un parell de Pagoa... que no valen res, es poden comprar al carrefour...
I vem acabar la nit primer foten-me una Le Trappe Quadrupel de tirador al Bar Etxeberria, bar molt recomenat amb unes quantes aixetes, no recordo quantes però més de quinze!
I vaig fotrem una Janis Porter de Naparbier aun bar de Hevys.


Bar Etxeberria


En resum, tot inici es difícil, s'enten, i s'ha de donar un vot de confiança per properes edicions, ja que hi ha gent que s'ho mereix, tant en l'àmbit de la fabricació artesana com amb l'àmbit de la consumició.
Encara que sembli que no m'hagi agradat gaire, he de reconeixer que moltes de les idees són molt acertades encara que a l'hora de posar-ho a la pràctica es va fallar. Torno a dir-ho, un vot de confiança a l'organització, encara que jo no em veig en un futur deixant-me bigoti i fent-me la ratlla al costat...

Agur i Salut!!!
















1 comentari: